Mine ydelser

Hvad er organisk indhold?

Det organiske indhold er din virksomheds identitet udadtil og det er hér, man især har mulighed for at lægge en strategi målrettet virksomhedens specifikke målgruppe.
- Faste følgere er ofte faste købere i din virksomhed!

Jeg tilbyder at stå for alt det organiske indhold på din virksomheds sociale platforme, så du kan fokusere 100% på den gode kundeservice i din virksomhed!

Organisk indhold er ikke “bare” et Instagramopslag

Organisk indhold er meget mere kompleks end “bare” at smide et billede og en tekst på Instagram.

Først og fremmest skal man vide, hvem man snakker til. Hvem er din målgruppe? Hvad interesserer din målgruppe sig for? Hvilke udfordringer har din målgruppe?

Dernæst skal din virksomhed have en fast strategi. Hvad er formålet med at være til stede på de sociale medier? Hvad er din virksomheds målsætninger og hvordan opnås disse?

Alt det - og mere til - påtager jeg mig!

4 råd til bedre synlighed på de sociale medier!

  • For at kunne målrette dine opslag, skal du kende din målgruppe og snakke specifikt til dem.
    Stil dig selv disse spørgsmål:
    - Hvor gammel er din målgruppe?
    - Er det kvinder eller mænd?
    - På hvilke kanaler og hvilke tidspunkter er din målgruppe online?
    - Hvad interesserer din målgruppe?
    - Hvilke værdier har din målgruppe?
    - Hvilke udfordringer har din målgruppe?

  • Se dine sociale medier som et venskab: man kommer altid til tiden!
    Udkom fx hver mandag - onsdag og fredag.
    Stabilitet fremmer dine følgeres tillid til dig.

  • Få dine følgere til at interagere med opslaget ved at lave CTA’s (Call To Action’s).
    Eksempler på CTA’s:
    - Like og del opslaget
    - Del dit bedste sommerbillede i kommentarfeltet!
    - Hvad er dit bedste sommertip?

  • Brug Business Suite Manager til at planlægge dine opslag frem i tiden. På denne måde kan du spare tid og ressourcer og samtidig kan dine følgere mærke at dine opslag er velovervejede og planlagte.